بسته بندی تجهیزات پزشکی

بسته بندی تجهیزات پزشکی استریل: فرایند موثر بسته بندی استریل بسیار مهم و پیچیده می باشد، طراحی سیستم بسته بندی و انتخاب مواد بسته بندی به ،ماهیت وسیله پزشکی ،روشهای استریل ، تاریخ انقضاء ،حمل و نقل و نگهداری وسیله پزشکی بستگی دارد و سیستم باید بگونه ای موثر و ایمن باشد که بسته بندی تجهیزات پزشکی استریل هنگام رسیدن به دست مصرف کننده نهائی بدون هیچگونه نقص و آسیبی باشد.

ISO 11607-1 : جزئیات، ویژگی ها و مواد مورد نیاز در سیستم بسته بندی استریل را با در نظر گرفتن مجموعه گسترده ای از ویژگیهای بلقوه محصول و روشهای استریل بیان می کند

ISO 11607-2 : توصیف الزامات جهت اعتباربخشی برای فرایندهای دوخت و بسته بندی تجهیزات پزشکی استریل و محصولات استریل پزشکی است. توسعه و اعتبارسنجی فرایندهای بسته بندی استریل بسیار مهم است تا اطمینان حاصل شود که بسته بندی استریل تا زمان استفاده کاربر نهائی ویژگی محصول و استریل بودن آن را حفظ می نماید. شرکت ایمن محفوظ طب، تولید کننده تجهیزات مدرن استریل طبق آخرین فناوری ها و استانداردهای جهانی با بهره گیری از پرسنل مجرب و کارشناسان کارآزموده، ارائه دهنده انواع تجهیزات بسته بندی ایمن و استریل پزشکی  می باشد. کیفیت محصولات تولید شده توسط این شرکت، تضمین کننده شعار آن که همان ایمن بودن و محفوظ بودن است می باشد. شرکت ایمن محفوظ طب مفتخر به دریافت استانداردهای جهانی و ایزوهای بین المللی مانندISO13485‚ISO11067-EN868-FDA و … است.

بسته بندی تجهیزات پزشکی
بسته بندی تجهیزات پزشکی

آزمون بازرسی چشمی
Visual Inspection Test

بسته بندی تجهیزات پزشکی

آزمون استحکام دوخت
Peel Strength Test

بسته بندی تجهیزات پزشکی

آزمون سر و صدا
Burst Test

بسته بندی تجهیزات پزشکی

تست خزش
Creep Test

بسته بندی تجهیزات پزشکی

آزمایش نفوذ رنگ
Dye Penetration Test

بسته بندی تجهیزات پزشکی

تست انتشار حباب هوا
Bubble Emission Test